Boliginfo Velkommen til Grand Halden Apartments

Grand Halden Apartments er et leilighetshotell med 81 boenheter fordelt på flere forskjellige typer rom, plassert midt i Tønsberg sentrum. Velkommen!

Brannsikkerhet

  1. REDDE:
    Sørg for å varsle alle som oppholder seg i nærheten. Hjelp hverandre ut til møteplassen.
  2. VARSLE:
    Varsle brannvesenet på nødnummer 110. Oppgi adresse og i hvilken del av bygget det brenner. Legg ikke på før du har fått beskjed om at du kan gjøre det. Brannvesenet er på vei allerede mens du snakker.Ta imot og orienter brannvesenet om situasjonen når de kommer. Gi straks beskjed dersom du vet at noen mennesker ikke har klart å komme seg ut.
  3. SLOKKE:
    Dersom brannen ikke har blitt for stor, forsøk å slokke. Begrens brannen ved å lukke dører og vinduer. Husk at røyken er svært giftig. Ikke utsett deg selv eller andre for fare.

BRANNALARMEN ER KOBLET RETT OPP MOT BRANNVESNET

DET VIL TA CA 3 MINUTTER FØR BRANNVESENET ANKOMMER

FAST MØTESTED: Gågate i krysset Kammegaten / Øvre Langgate, ved Kajakk & Fritid

Nøkler

Dersom du mister nøkkelen, må du kontakte oss på telefon. Utenfor kontortid håndteres dette av Securitas, og en utrykningskostnad på 2500,- vil bli lagt til neste måneds faktura. I arbeidstiden kan vaktmester være tilgjengelig for assistanse.

Vaktmester

Vaktmesteren er tilgjengelig i bygget mandag til fredag. Ved behov kan du kontakte oss på telefon 33 35 35 00 eller e-post hotell@bocoliving.no, så avtaler vi et tidspunkt for hans besøk.

Internett

Nettverksnavn: Grand Apartment

Passord: Sommer2019

Søppel

Søppelcontainere er plassert inne i garasjen i bakgården. Man kan benytte inngangen fra bakgården eller gå i gang inn mot Grandgården og ned til venstre. Beholdere for søppel og papir finner du på langsiden inne i garasjen.

Fasiliteter

Felleskjøkken og oppholdsrom finnes i kjelleren.

Vaskemaskin og tørketrommel er tilgjengelig i 3. etasje. Betaling skjer med bankkort.

Parkering

Det finnes flere gateparkeringer i tillegg til en stor parkeringsplass kun 5 minutter unna til kr 45,- per dag.

Postkasse

Felles posthylle i fellesarealet i entren, rett til høyre.

Vask av rom

Rommet rengjøres hver 14. dag.

Dersom dere ønsker hyppigere rengjøring eller bytte av sengetøy og håndklær, må dere ordne dette selv. Hygieneprodukter som såpe, toalettpapir og lignende er også deres ansvar å skaffe.

Vaskepersonalet får tilgang til rommet for en lett rengjøring, som inkluderer overflatevask, støvsuging samt bytte av sengetøy og håndklær. For at rengjøringen skal kunne gjennomføres, må rommet være ryddet.

Ordensregler

Ro og trivsel

  1. GENERELT: Disse reglene betraktes som en del av husleiekontrakten, og brudd på reglene blir å betrakte som misligholdelse av leiekontrakten. Det vises også for øvrig til husleiekontrakten, som inneholder bestemmelser om leierens plikter og ansvar. Leieren er ansvarlig for at hens husstand overholder husordensreglene. Dersom reglene brytes, kan utleier kreve umiddelbar flytting uten varsel. Det samme gjelder andre personer han har gitt adgang til eiendommen. Brudd på husordensreglene kan medføre erstatningsplikt, oppsigelse av leieforholdet og/eller heving av leieavtalen omgående. Alle beboere skal sette seg inn i husordensregler, branninformasjon og branninstruks.
  2. INDRE ORDEN: Leietakeren har plikt til å holde ro og orden i sin leilighet. Mellom kl 23.00 og kl 07.00 skal det være nattero i leiligheten. Dette betyr også at man tar hensyn til andre beboere når man kommer sent hjem. Det er ikke tillatt å nyte alkohol i fellesarealer eller være til sjenanse for andre beboere. Dersom dette brytes kan utleier uten varsel kreve utflytting på timen. Det er ikke tillatt med dyrehold hvis det ikke er avtalt.
  3. YTRE ORDEN: Leietakeren forplikter å holde gang, trapper så vel som utenfor egen dør fritt for private gjenstander. Leietakeren forplikter å anbringe søppel og avfall i søppelcontainer i garasjen. Hver og en av leietakerne er ansvarlig for å holde det ryddig rundt søppel/papir containerne. Container er tilgjengelig i garasjen med inngang fra bakgården eller i gangen ved cafe. Hoveddøren/inngangsdøren og garasjeportet skal til enhver tid holdes låst.
  4. BOENHET NØKKEL:
    1. Du får utdelt 1 nøkkel, dette er din eneste nøkkel. Husk å ta denne med ut igjen. Ved gjenglemt nøkkel kan det påløpe kostnader for å lage ny.
    2. Avløpsrørene er ikke konstruert for fremmedlegemer, slik som OB, BIND eller Q-tips. Ignorering av dette vil medføre oppstaking av avløpsrøret for leiers regning.
    3. Utleier er ikke på noen måte ansvarlig for tap, tyveri, ødeleggelser eller lignende på gjenstander tilhørende leietaker. Leietaker anbefales å ha innbo eller reiseforsikring.
  5. FELLESAREAL: Vaskerom finner du i 3 etasje, vaskemaskin og tørketrommel. Her bruker man bankkort for betaling. Vennligst ta bort din vask etter bruk, da flere vil benytte vaskerommet samtidig. Vennligst tøm beholdere for vann og filter for lo etter bruk. Støvsuger, bøtte og såpe er plassert i merket rom i hver etasje. På felleskjøkken alle må ta ansvar og holde orden. Man skal skrive seg inn/ut på liste og bruke antibac på hender og overflater før/etter bruk av kjøkken. Man rydder etter seg og setter i oppvaskmaskinen.

Kontakt oss
hvis du har spørsmål
eller trenger hjelp

Vi er tilgjengelige på telefon: 33 35 35 00 mandag-fredag fra 09.00–15.00. Send gjerne mail til hotell@bocoliving.no for henvendelser som ikke haster.

Etter kontortid er telefonen bemannet av Securitas. Merk at ved utrykning vil et gebyr på 2500,- påløpe og bli lagt til neste faktura.